کارهنری مبتکرانه یک عکاس آمریکایی


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

کارهنری مبتکرانه یک عکاس آمریکایی

 

اگر متوجه شدید منظره ای را که در تصویر زیر می بینید واقعی نیست تعجب نکنید!

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)

 

این تصویر همچنین تصویری فتوشاپی نیست ، بلکه یک کار هنری مبتکرانه و شگفت انگیز است...  

درموضوع امروز با یک هنرمند و عکاس آمریکایی به نام “ Mathew Albanese”آشنا می شویم که نوعی  کار هنری مبتکرانه با استفاده از وسایل و ابزاری ساده ارائه داده است. 

این هنرمند منظره ای را که در تصویر فوق می بینید با استفاده از پنبه و نمک وشکر و پر و پارچه خلق کرده است:

اکنون تصاویر بیشتری از کار هنری این هنرمند آمریکایی را ببینید:

 

 

 

منظره برف

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية لإعادة تشكيل المناظر الطبيعية بطريقة أقرب إلى الواقع!

 

این هنرمند برای این منظره از موادی چون شکر پخته شده با درجه حرارت کم استفاده کرده است. این هنرمند 3 روز برای پختن شکر و دو هفته برای کل کار هنری خود وقت صرف کرده است.

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)

  

سطح ماه

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية لإعادة تشكيل المناظر الطبيعية بطريقة أقرب إلى الواقع!

 

این هنرمند برای جمع آوری خاکستر جهت انجام این کار هنری و نشان دادن سطح کره ماه  دو ماه وقت صرف کرده است..

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)

   

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية لإعادة تشكيل المناظر الطبيعية بطريقة أقرب إلى الواقع!

 

فعالیت آتشفشانی

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)


این هنرمند برای این کار هنری خود از موادی همچون پنبه و جوهرفسفوری رنگ و لامپ برای نشان دادن مواد مذاب استفاده کرده است...

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)

 

آبشارهای نمک

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)


“ Mathew Albanese” برای این کار هنری خود از شیشه وگچ و شاخه های درختان و خزه ها بهره برده است...

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)

 

کشتزارها پس از طوفان

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)

 

این هنرمند برای  برای نشان دادن  کشتزارها دراین منظره از پنبه وبرای کوهها از گچ استفاده کرده است:

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)

 

 

شفق قطبي

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)

      
ازتنها چیز طبیعی که این هنر مند دراین منظره استفاده کرده  درخت است، ولی وی برای شفق قطبی از شعاعهای نورانی  لامپ های مخصوصی استفاده کرده است..

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)

 

 

کوهها و آب

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)


این هنرمند برای خلق چنین منظره ای از موادی چون گج و خزه و رنگ و پارچه استفاده کرده است..

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)


آتش سوزی

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)

  

برای خلق این منظره از چوب و خزه و کیسه های نایلونی مشکی و شکرپخته شده و نخ و سیم و کاغذ ونور استفاده شده است..

 

 

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)

  

الطبيعة الغير طبيعية: أعمال ابداعية من نسخ خيال فنان أمريكي (صور + فيديو)

 

  •  منابع : 1، 2

 با کلیک روی این متن از وبلاگ گستره  بازدید فرمایید

    با کلیک روی این متن از وبلاگ  متنوع بازدید کنید 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 21 مهر 1391برچسب:,ساعت 1:18 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت